Как да изградим идентичност на марка?

10.06.2014

Как да изградим идентичност на марка?

Какво ще научите от този семинар?

Защо марките със силна идентичност печелят по-добре от всички останали?

Как да изградите разпознаваема идентичност на марката?

Как да погледнете на идентичността като инвестиция?

Как да управлявате поведението на марката при комуникацията й с потребителите във всички точки на контакт?

Кои са критериите за оценка на успешна марка?

Защо марките с изградена идентичност имат по-добра репутация в онлайн пространството?

Как да приложите творческите идеи при изграждането на идентичността?

Лекторите:

Маркетинг експерти и предприемачи от различни сектори на бизнеса в България ще споделят от позицията на опита цялата истина за успешното изграждане на силна търговска марка.

Това са хората, които...

изграждат и управляват търговските марки на практика
отделят голямо внимание на потребителя и как той възприема марката
стоят зад успехите на голяма част от българските марки

За кого е подходящ този семинар?

Маркетинг и бранд мениджъри
Експерти в изграждането и развитието на търговски марки
Творчески директори
Мениджъри на малки, средни и големи компании
Предприемачи, на които им предстои изграждане на нова марка
Бизнес консултанти
PR експерти

Какво се крие зад зелената творческа концепция на събитието?

Хиляди дървета загиват ежедневно заради огромните количества хартия, разхищавани от хората. Не си струва в ерата на дигиталните комуникации да се изразходват безотговорно ограничените природни ресурси. Първи маркетинг семинар без хартия. Вземете своя таблет, лаптоп или телефон и помогнете за съхраняването на природата! Всичко е във Вашите ръце!

Програма на семинара

Модулите в програмата представят практически знания и успешни модели за създаване и управление на марки, подкрепени от реални примери и казуси от бизнес ежедневието на лекторите.

08:30-09:00 Регистрация на участниците.

09:00-10:00 Корпоративна идентичност. Необходимо зло или първородната сила на успешната марка? Елементи на идентичността. Лектор: Мирена Тодорова, експерт Реклама и комуникации, „Победа” АД

10:00-11:45 Идентичността като инвестиция. Лектори: Милин Джалалиев, управляващ директор „Saatchi & Saatchi Bulgaria” и Владимир Цонков, криейтив директор „Saatchi & Saatchi Bulgaria”

11:45-12:00 Кафе пауза

12:00-13:00 Марки се правят лесно, но се отглеждат трудно. Лектор: Велина Мавродинова, творчески директор и партньор, „Ентусиазъм”

13:00-14:00 Обяд*

14:00-15:00 Позиционирането  на бранда и отражението му върху корпоративната идентичност. Лектор: Илиян Ковачев, криейтив директор и основател на iliyan.com

15:00-16:00 Идентичност на марката в онлайн пространството. Лектор:  Жюстин Томс, управител „ABC Design & Communication”

16:00-16:15 Кафе пауза

16:15-17:30 Поведение на марката – комуникация и точки на контакт с потребителите. Сетивен идентитет. Лектор: Теодора Вълчанова, маркетинг мениджър, Матраци ТЕД

17:30-17:45 Време за въпроси и свободна дискусия

* осигурен от организатора на семинара.

Програмата на семинара може да подлежи на промени.

marketing360.bg

THE FIRST YOU`LL START READING

Българска уеб платформа за всички, които разбират или се вълнуват от реклама и маркетинг. Добри практики, анализи, коментари и прогнози, нещо повече от полезно съдържание за специалистите в сферата на интегрираните маркетингови комуникации. Прочетете първи, научете от нас, защото информацията е новото предимство, с което може да спечелите другите около вас. Новините и събитията, агенциите и кампаниите, тук е мястото, твоето място.

 

actualno.com

Информационно-новинарския сайт обхваща всички актуални, важни и интересни теми от България и света. actualno.com предоставя на потребителите  достоверна и качествена информация в развитие, новини и авторски материали с аналитична насоченост, горещи теми в областта на политиката, икономиката и културата, които кореспондират в  хармоничен синхрон с  акценти от света на технологиите, спорта и модата.

 

Vesti.bg

Най-големият информационен сайт в България, който се ползва с доверието на повече от 200 000 души на ден, които виждат в него източник на надеждна и достоверна информация. Vesti.bg се отличава с добър баланс между сериозна журналистика и развлекателни новини; адекватен подбор на теми, любопитна и полезна информация за широката публика от отговорен редакторски екип.

 

expert.bg

Икономическият портал  отразява новините от всички сфери на икономиката и бизнеса с подкрепата на експертите в тази област, като предоставя задълбочени анализи по актуални теми с идеята да бъде полезен и практичен помощник на младия предприемач в бизнеса му.

 

Profit.bg

Profit.bg е най-посещаваният бизнес сайт в страната, по данни на Gemius. Платформата представя актуална информация от банковия, застрахователния, имотния сектор, както и капиталовите пазари у нас и чужбина.

 

BGReklama.bg

BGReklama.bg е специализиран интернет портал за реклама, медии и маркетинг.Научете кой кой е в рекламата!

 

Events.bg

Платформата, която събира и предоставя информация, както за обществени, икономически и културни инициативи, така и за професионални услуги, насочени към организаторите и най-подходящите места за провеждане на събития.

 

Newtrend.bg

Най-добрата българска онлайн медиа според класацията на БГ сайт за 2012г.
Медията е ценен източник на информация за всеки, който използва интернет за комуникация и връзка със своите клиенти, както и фирмите, които са част от web 2.0 бизнеса и услугите. NewTrend.bg предлага най-горещите новини и коментари в областта на маркетинга, онлайн рекламата, социалните мрежи, търсачките, мобилните технологии и най-големите дигитални компании в света.

 

Socialevo.net

Новините от света на Социалните мрежи и Бизнес комуникацията.

 

Seminari 365

Seminari365.com е онлайн медия за пазара на събития в България - курсове, семинари, обучения, конференции и други. Seminari365.com обединява организатори на събития, места за провеждане и доставчици на услуги за събитийния бранш.

 

Slides.bg

Онлайн платформа за споделяне на презентации, документи и електронни книги. Slides.bg, едно място, на което може да намерите както помощни материали с образователна цел, така и презентации с безценно „know how” от най-посещаваните бизнес събития в България.

 

Жюстин Томс

Мениджър Бизнес Развитие „Ей Би Си Дизайн”

Жюстин Томс притежава над 15 години професионален опит в сферата на онлайн маркетинга. Ръководи една от водещите дигитални агенции в страната  - „Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън”.

Уеб сайт:
www.abcbg.co

Виж още

Теодора Вълчанова

Маркетинг мениджър „Матраци ТЕД”

Теодора Вълчанова е с 13 години професионален опит в областта на интегрираните комуникации. Отговаря за управлението на маркетинг дейностите в една от най-популярните български компании за производство на матраци и обзавеждане за спалня.

Уеб сайт:
www.ted.bg

Виж още

Велина Мавродинова

Творчески директор и партньор “Ентусиазъм”

Велина Мавродинова притежава широк спектър от познания и сериозен практически арсенал в сферата на брандинга и изграждането на идентичност. Ръководи в партньорство студио “Ентусиазъм” и управлява с размах редица творчески проекти.

Уеб сайт:
www.studio-enthusiasm.com

Виж още

Мирена Тодорова

Експерт Реклама и комуникации, „Победа“ АД

Мирена Тодорова отговаря за рекламните концепции и комуникационните стратегии на компанията. Асистент – преподавател по маркетинг и мърчандайзинг в СУ „Климент Охридски“.

Уеб сайт:
http://www.pobeda.bg/

Виж още

Милин Джалалиев

Управител Saatchi & Saatchi

Милин Джалалиев управлява Saatchi & Saatchi от 2008 година. Под негово ръководство компанията е носител на редица награди от български и международни фестивали.

Уеб сайт:
www.saatchi.bg

Виж още

Владимир Цонков

Криейтив директор, Saatchi & Saatchi

Владимир Цонков вярва, че това е бизнес на идеите, но и най-гениалната идея без подкрепата на дисциплинирани и организирани хора, си остава просто пожелание. Философията му и творческите му усилия го тласкат да върви в единствената възможна посока – напред, заедно с екипа и клиентите на агенцията.

Уеб сайт:
www.saatchi.bg

Виж още

Илиян Ковачев

Криейтив директор на ilyan.com

Илиян Ковачев е основател на ilyan.com, иновативна агенция за визуална и интернет комуникация, носител на редица уеб награди. Илиян ръководи офиса на компанията от Лондон и работи по множество проекти на клиенти от цяла Европа и САЩ. Илиян Ковачев ще бъде за първи път лектор на подобен  маркетинг семинар в България.

Уеб сайт:
http://ilyan.com/

Виж още