Как да създадем успешна марка в България?

15.10.2013

Как да създадем успешна марка в България?

Изграждането на успешен български бранд е предизвикателство за голяма част от компаниите, които ежедневно се изправят пред решаването на сложни казуси, свързани с търговските марки.

Силните марки знаят как да преодоляват успешно препятствията и да устояват на сложната  икономическа обстановка и конкуренция.

Силните марки са огромна бизнес придобивка на компаниите. Действат като магнит за потребителите и непресъхващ извор на приходи за фирмите, които ги управляват. Клиентите са емоционално привлечени от очарованието им, желаят ги и са готови на жертви, за да ги притежават.

Силните марки са вдъхновение за своите създатели и пример за подражание за всички, на които им предстои изграждането нов бранд.

Какво ще научите от този семинар?

Каква е бизнес логиката зад създаването на една марка? Как взимаме решение за нея? Как конструираме бизнес модела на успеха?

Защо компаниите създават нови брандове и заличават съществуващи?
Как определяме архитектурата на марката или портфолиото от марки?
Какъв е процесът на създаване на търговска марка?
Ролята на позиционирането на марката на пазара. Начини и форми на позициониране на нова марка на пазара.
Как да разберете къде се цели конкуренцията и защо различното е успешно?

Как го правят най-успелите и защо това е важно за постигане на големи продажби?

Какви са предимствата на семинара?

Освен последните новости в маркетинг теорията  ще се срещнете с опита на водещи маркетинг експерти в България. От първа ръка ще научите как са стигнали до успешната формула на пазара.
Реални стъпки за изграждане на печеливша търговска марка, която се разграничава със своята неповторимост и работи за компанията в дългосорочен план.
Срещи с интересни хора, нови контакти и идеи.

Лекторите:

Водещи маркетинг експерти от различни сектори на бизнеса в България ще споделят от позицията на опита цялата истина за успешното изграждане на силна търговска марка.
Това са хората, които...

изграждат и управляват търговските марки на практика
отделят голямо внимание на потребителя и как той възприема марката
стоят зад успехите на голяма част от българските марки

За кого е подходящ този семинар?

Маркетинг и бранд мениджъри
Експерти в изграждането и развитието на търговски марки
Мениджъри на малки, средни и големи компании, които вярват в силата на марката за успеха на бизнеса си
Предприемачи, на които им предстои изграждане на нова марка
Бизнес консултанти
PR експерти

Каква е добавената стойност на семинара?

Въпрос = Отговор

Ако на следващият ден след събитието имате конкретен въпрос, то ние със сигурност ще го изпратим за отговор към някой от лекторите, който преценим, че е най-компетентен да ви отговори по съответната тема.

Такса за единична ранна регистрация до 30.09.2013: 144 лв. без ДДС
Такса за групова регистрация: над 2 участника от компания - 5 % отстъпка
Такса за участници в предишни наши семинари: 135 лв. без ДДС, с промо код за отстъпка, който може да получите, когато се свържете с нас.
Стандартна такса за регистрация: 180 лв. без ДДС
 

Програма на семинара

Модулите в програмата представят практически знания и успешни модели за създаване и управление на марки, подкрепени от реални примери и казуси от бизнес ежедневието.

08:30 - 09:00 Регистрация на участниците.

09:00 - 10:00 Бизнес логиката при създаването на нов бранд.

Лектор: Георги Малчев, Ilyan.com

10.00 - 11.00 Търсеща аудитория: Как потребителят ни диктува създаването на нови марки?

Лектор: Даниела Узунова, Маркетинг мениджър „Данон България”

11.00 - 11.30 Кафе пауза

11.30 - 12.30 Добра идея или голям бюджет.

Идентифициране на свободни пазарни ниши и създаване на нови продукти.
Лектор: Мартин Петров, Директор бизнес развитие и продажби
Sportal Media Group: sportal.bg, woman.bg, profit.bg

12:30 - 13:30 Обяд*

13:30 – 14.30 Бъди различен и ще успееш. Създаване на марката Quixy.

Лектор: Петя Стоянова, Управляващ съдружник
Маркетинг консултантска фирма Power Brand

14.30 - 15.15 Стратегия за завземане на нови пазарни ниши чрез лансиране на подбрандове.

Лектор: Мая Герасимова, Директор маркетинг "Девин" АД

15:15 - 15:45 Кафе пауза

15:45 - 17:00 Правна защита на марката.

Способи за придобиване на право върху търговска марка.
Пречки за регистрация на търговска марка.
Готови ли сме да продаваме на другите пазари?
Лектор: Иван Иванов, IP Consulting

17:00 – 17:30 Време за въпроси и свободна дискусия


* осигурен от организатора на семинара.

Програмата на семинара може да подлежи на промени.

actualno.com

Информационно-новинарския сайт обхваща всички актуални, важни и интересни теми от България и света. actualno.com предоставя на потребителите  достоверна и качествена информация в развитие, новини и авторски материали с аналитична насоченост, горещи теми в областта на политиката, икономиката и културата, които кореспондират в  хармоничен синхрон с  акценти от света на технологиите, спорта и модата.

 

Vesti.bg

Най-големият информационен сайт в България, който се ползва с доверието на повече от 200 000 души на ден, които виждат в него източник на надеждна и достоверна информация. Vesti.bg се отличава с добър баланс между сериозна журналистика и развлекателни новини; адекватен подбор на теми, любопитна и полезна информация за широката публика от отговорен редакторски екип.

 

expert.bg

Икономическият портал  отразява новините от всички сфери на икономиката и бизнеса с подкрепата на експертите в тази област, като предоставя задълбочени анализи по актуални теми с идеята да бъде полезен и практичен помощник на младия предприемач в бизнеса му.

 

Profit.bg

Profit.bg е най-посещаваният бизнес сайт в страната, по данни на Gemius. Платформата представя актуална информация от банковия, застрахователния, имотния сектор, както и капиталовите пазари у нас и чужбина.

 

BGReklama.bg

BGReklama.bg е специализиран интернет портал за реклама, медии и маркетинг.Научете кой кой е в рекламата!

 

Билборд Принт

Вече 12 години БИЛБОРД ПРИНТ е лидер на пазара на широкоформатен дигитален печат, офсетов печат и брандиране на превозни средства. Значително е присъствието на фирмата и в областта на външната реклама, търговията с оборудване и материали за дигитален печат.

 

Events.bg

Платформата, която събира и предоставя информация, както за обществени, икономически и културни инициативи, така и за професионални услуги, насочени към организаторите и най-подходящите места за провеждане на събития.

 

Socialevo.net

Новините от света на Социалните мрежи и Бизнес комуникацията.

 

Seminari 365

Seminari365.com е онлайн медия за пазара на събития в България - курсове, семинари, обучения, конференции и други. Seminari365.com обединява организатори на събития, места за провеждане и доставчици на услуги за събитийния бранш.

 

Георги Малчев

Съдружник в ilyan.com. Преподавател в програма “Реклама” и “Рекламен мениджмънт” в НБУ

Уеб сайт/блог:
www.ilyan.com

 

Виж още

Даниела Узунова

Маркетинг мениджър и член на УС на „Данон България”

Уеб сайт:
www.danone.bg
www.aktivia.bg

Виж още

Иван Иванов, IP Consulting

Уеб сайт/блог:
ipconsulting.eu
ipbulgaria.bg
copyrights.bg

 

Виж още

Мартин Петров

Мениджър бизнес развитие, Sportal Media Group

Уеб сайт:
corp.sportal.bg

Виж още

Петя Стоянова

Управляващ съдружник в маркетинг консултантска фирма Power Brand

Уеб сайт/блог:
www.powerbrand.bg

 

Виж още

Мая Герасимова

Директор маркетинг “Девин” АД

Уеб сайт/блог:

www.devin-bg.com
www.frutelli.bg

Виж още