A One-day Brand Workshop by Marty Neumeier

16.04.2013

Eднодневен практически семинар на тема:
„Как да изградим успешна марка: Стратегия и Творчество”

Марти Ноймаер от  „Liquid Agency”, голямото име в брандинга е за първи път в България за еднодневен практически маркетинг семинар на тема „Как да изградим успешна марка: Стратегия и Творчество” по покана на  консултантска фирма „Пауър Бранд” Той ще ви открехне вратата на опита и практиката при създаване на успешни брандове. Какво е марката и какво не е тя.

Искате ли да присъствате на един вълнуващ еднодневен практически маркетинг семинар, който ще ви научи как да приложите по ефективен начин петте стъпки за изграждане на  успешна марка... Диференциация. Сътрудничество. Иновации. Валидиране. Култивиране.

Цели на уъркшопа:

В този динамичен eднодневен уъркшоп, участниците ще научат основните стъпки за формулиране на модерната бранд стратегия и след това  ще имат възможност да я приложат в групови упражнения. Всеки екип ще има задача да ре-брандира известна компания или продукт. Екипите ще трябва да разберат бизнеса на компанията, да ре-дизайнират бизнес модела на фирмата, след което да го репозиционират на пазара. Същевременно те ще трябва добре да преценят кои са основните допирни точки на марката с целевата група на продукта или фирмата. В края на деня, участниците ще разберат основните принципи за изграждане на всяка марка, независимо дали е потребителска или B2B, продукт или услуга.

В този уъркшоп вие ще научите:

  1. Новата дефиниция на марката
  2. Защо доверието е основата на модерната търговия?
  3. Какво дава на марките тяхната стойност?
  4. Ролята на мисията, визията и целите на компанията при създаването на марки
  5. Как да позиционираме марката така, че да сме пред конкурентите ни?
  6. Как да променим статуквото на пазара като  “мислим неправилно”?
  7. Как да скъсим дистанцията между стратегията и творчеството?
  8. Как да постигнем удовлетвореност на клиента, когато той се “сблъсква” с марката?
  9. Как да създадем фокусирано послание на марката?
  10. Как да бъдем забелязани в пренаситеното пазарно пространство?

Клиентите, които се довериха на Марти Ноймаер: 

Марти Ноймаер участва в създаването и управлението на марки като Apple, Google, Twitter, General Mills, Microsoft, Университета на Калифорния, както и правителствата на Чили и Мексико.

За кого е предназначен този семинар?

Семинарът е насочен към всички професионалисти, които се занимават с изграждане на търговски марки. Ако имате опит от поне пет години като маркетинг специалист и вашата работа е свързана със създаване и развитие на търговски марки, то това е вярното място за усъвършенстване на познанията в тази област. 

Консултантска фирма “Power Brand” препоръчва на събитието да присъстват:

  • Собственици на среден и голям бизнес
  • Изпълнителни директори и предприемачи
  • Маркетинг директори
  • Специалисти в областта на разработване на стратегии и анализи
  • Мениджъри ПР и маркетинг комуникации
  • Продуктови дизайнери
  • Творчески директори
  • PR специалисти

Такса за единична регистрация: 497 лв. без ДДС

Такса за групова регистрация при различен брой участници:

2 - 944 лв. без ДДС
3 - 1 416 лв. без ДДС
4 - 1 848 лв. без ДДС
5 - 2 310 лв. без ДДС

Регистрацията в „A One-day Brand Strategy Workshop” ви дава шанс да спечелите годишен абонамент от списание „Мениджър”. Марти Ноймаер ще изтегли лично имената на печелившите участници в деня преди събитието. Късметлиите ще бъдат обявени на 16/04/2013 по време на семинара.

Сп. „Мениджър”, едно от най-влиятелните списания в страната е официален медиен партньор на проекта. Марти Ноймаер даде ексклузивно интервю за списание „Мениджър”, което може да прочетете на страниците на изданието в началото на месец април.

„A One-day Brand Workshop by Marty Neumeier” ще допринесе за придобиването на безценни умения от маркетинг специалистите, които работят в български фирми, както и ще подпомогне изграждането и развитието на родните марки, които не разполагат с инструментариума на  големите мултинационални компании.

Програма на семинарa

08:30   Регистрация на участниците
09:30   Начало на уъркшопа
09:45   Нова дефиниция за марката
10:15   Стратегическата пирамида
10:30   Упражнение: Цел
11:15   Кафе пауза
11:45   Радикално предефиниране
12:00   Упражнение: Да мислиш “неправилно”
13:00   Обяд
14:15   Силата на позиционирането
14:45   Упражнение: Уникалност
15:30   Кафе пауза
16:00   Ролята на иновациите
16:15   Упражнение: Допирни точки
17:15   Край на занятията

 

Програмата на семинара може да подлежи на промени.
Семинарът е на английски език, без превод на български.

Jobs.bg

JOBS.BG е основният източник за кариерна информация и един от най-посещаваните сайтове в България. Над 70 000 компании ползват JOBS.BG и публикуват повече от 25 000 позиции за работа месечно. JOBS.BG e  част от  The Network, най-голямата световна мрежа, включваща водещите кариерни медии в повече от 130 държави.

 

Economy.bg

ECONOMY.BG е издание за бизнес, икономика и мениджмънт.  Бюлетинът на ECONOMY.BG достига до повече от 150 000 потребители – мениджъри и професионалисти от различни бизнес сектори и над 70 000 регистрирани компании, ползващи JOBS.BG

 

МА Аргент

Близо 20 години МА Аргент е предпочитан и търсен партньор от голям брой български и международни компании. Агенцията предлага пълно медийно обслужване от най-високо ниво и при най-добри условия, гаранция за които са опитът, професионализмът и коректността на екипа, потвърдени от  удовлетвореността на клиентите. През месец юни 2012 година МА Аргент е утвърдена  за пълноправен член на Columbus Media International – най-голямата в света мрежа от независими медийни агенции.

 

Мениджър

„Мениджър” – библията на модерния бизнес в България и едно от най-влиятелните списание в страната. Насочено е към предприемачи, висши и средни мениджъри на големи и малки предприятия, към всички, които имат интерес към мениджмънт, маркетинг и икономика.

 

Profit.bg

Profit.bg е най-посещаваният бизнес сайт в страната, по данни на Gemius. Платформата представя актуална информация от банковия, застрахователния, имотния сектор, както и капиталовите пазари у нас и чужбина.

 

BGReklama.bg

BGReklama.bg е специализиран интернет портал за реклама, медии и маркетинг.Научете кой кой е в рекламата!

 

Firefly Studios

Firefly Studios е компания, специализирана в разработването на цялостни уеб-решения - структуриране на уеб-сайтове, уеб-приложения, програмиране, графична концепция, дизайн и поддръжка.

 

Grand Hotel Sofia

Гранд Хотел София е един от престижните хотели в София. Неговите бизнес гости имат преимуществото да са в непосредствена близост до основните административни, финансови и търговски институции. Конгресният център на Гранд Хотел София предлага четири конференти зали с капацитет от 10 до 150 места. Любителите на изкуството и гурме ценителите могат да се насладят на художествената галерия на хотела и на изисканата кухня на ресторанта.

 

БАПРА

Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА) има за цел да подпомага и утвърждава PR като дейност, работеща за развитието на съвременното общество. Асоциацията създава и поддържа платформа за обмен на добри практики, предлага и опазва високи етични стандарти в професията и координира усилията в развитието на PR в България.

 

БСК – съюз на българския бизнес

БСК e представителна на национално равнище организация на работодателите, с над 30-годишна история. Камарата участва в дейността на десетки органи за социални пaртньорствa на национално и международно ниво. Член е на най-голямата европейска бизнес конфедерация – BUSINESSEUROPE, и има подписани договори за сътрудничество с над 70 бизнес организации от най-развитите страни в Европа, Азия, Америка и Африка.

 

Списание "Икономика"

Бизнес списание "Икономика" дава пълна картина на динамиката на процесите в българската и световната икономика, с анализи и коментари от водещи експерти. Списанието е организатор  на авторитетния конкурс  за български бизнес лидери "Мистър и Мисис Икономика". Интернет варианта на изданието има версия на руски и английски език.

 

FYI

For Your Ideas (FYI) най-доброто решение за вашите мисли, идеи и проекти.

 

Билборд Принт

Вече 12 години БИЛБОРД ПРИНТ е лидер на пазара на широкоформатен дигитален печат, офсетов печат и брандиране на превозни средства. Значително е присъствието на фирмата и в областта на външната реклама, търговията с оборудване и материали за дигитален печат.

 

Events.bg

Платформата, която събира и предоставя информация, както за обществени, икономически и културни инициативи, така и за професионални услуги, насочени към организаторите и най-подходящите места за провеждане на събития.

 

Seminari 365

Seminari365.com е онлайн медия за пазара на събития в България - курсове, семинари, обучения, конференции и други. Seminari365.com обединява организатори на събития, места за провеждане и доставчици на услуги за събитийния бранш.

 

Марти Ноймаер

Автор на “The Brand GAP” и “ZAG”, Директор трансформация в „Liquid Agency”, компания, която дава тласък на стратегическите иновации, изгражда харизматични марки и превръща организационната култура в начин на мислене.

Уеб сайт/Блог
www.liquidagency.com
www.liquidagency.com/blog/steal-this-idea/

Виж още