Нашите лектори

Даниела Узунова

Маркетинг мениджър и член на УС на „Данон България”

Името на Даниела Узунова е свързано с успешното създаване на брандовете „Данон За Мен”, ДЗП, както и с работата по „Активиа”, „Данонино”, „На баба” и други, които се превърнаха в любими марки на много български семейства.

Даниела Узунова се гордее със своя страхотен екип от професионалисти в „Данон България”, с които заедно изграждат едни от най-предпочитаните марки на пазара на бързооборотни стоки.

„Лансирането на „Данон За Мен” през 2013 г. е изцяло български успех”, споделя Даниела, „това е първата марка кисело-млечни продукти за мъже в световен мащаб за “Данон”.

Младата аудитория отлично познава напитките от серията ДЗП, които вдъхнаха нов живот на продуктите „Данон за пиене” и превърнаха марката в иноватор.

„Данон България” е първата компания в международната група, която лансира по впечатляващ  начин продукт от категорията „Активиа Закуска” през 2009 година.

Професионалната кариера на Даниела Узунова в „Нестле България”, в периода  2002 – 2007 година, е свързана с успешното налагане на продуктите Maggi Малки тайни фиксове, Maggi Вкусна чаша, инстантни супи. Даниела участва и в много други проекти на кулинарната марка, като част от екипа на „Нестле България”.

Даниела е мениджър от ново поколение, който вярва в лоялността на потребителя, защото знае, че зад нея се крие много труд на маркетинг екипа, създаващ силни марки и вдъхновящи послания.

Даниела Узунова с лекота споделя своя опит и знания пред студентите по маркетинг от СУ „Климент Охридски” и колегите им от специалност реклама в  НБУ, защото е убедена, че няма по-добър учител от практиката в една успешна компания като „Данон България”.

Даниела Узунова членува в редица професионални организации в България:

УС на БАР, Етична комисия към НСС, УС на КППДТА(Комитет на потребителите на пийпълметрични данни за телевизионна аудитория).