Нашите лектори

Майкъл Питиг

Директор Бизнес Развитие и маркетинг, Централна и Източна Европа
Член на УС за Interbrand Централна и Източна Европа

Майкъл Питиг е отговорен за новите бизнес проекти на Interbrand в Централна и Източна Европа.

Майкъл Питиг успешно управлява всички маркетингови активности и консултира брандове на клиенти в Германия, Швейцария, Австрия и Източна Европа.

Компетенциите му включват всички дейности от бранд стратегията, през оценката на марки до реализирането на маркетинговите програми.

Майкъл Питиг е отговорен за Европейските продажби и маркетинга в Deutsche Telekom през последните 6 години. В резултат на силната BTL комуникация и POS (Point of sale) опит, Майкъл успешно е въвел на пазара около 2000 магазина на оператора в 11 държави с дизайн и брандинг програми на европейско равнище.

Междувременно той участва в различни проекти за ребрандиране на T-Mobile и Telekom в Източна Европа - Унгария, Полша, Словакия, Македония и Черна гора.

Майкъл се присъединява към Interbrand през 2008 година като консултативен директор  в Цюрих. Той отговоря за стратегията, консултациите, концепцията за развитие и управлението на проекти. Лидерските му умения и набор от професионални познания му позволяват да управлява и консултира по същото време още две швейцарски компании - ABB и Suva.

Майкъл Питиг e завършил международен маркетинг в Мюнстер, Германия. Работи за компании като Hutchison Telecom, Orange и T-Mobile International в областта на стратегиите, маркетинга и брандинга.

Стратегическото му мислене и опит допринасят в голяма степен за успехите на марки като BMW, VW, Hugo Boss, MINI, Roche, EDF, Evonik, Deutsche Telekom, Salewa и други.

 

Уеб сайт/Блог

www.interbrand.com