Нашите лектори

Кирил Хаджидинев

Директор маркетинг, „Белла България”

Кирил Хаджидинев отговаря за маркетинга на хранителния холдинг „Белла България” от 2011 година.

Името на Кирил Хаджидинев  е свързано с реализацията на мащабни маркетинг стратегии в компании като „Хайнекен България”, „Юниливър България”, „Юниливър ЮИЕ, Румъния”, „Данон Румъния” и „Данон България”.

Кирил Хаджидинев е магистър инженер по образование от Техническия университет в София.

Лектор e на специализирани семинари и обучения по маркетинг към НБУ и СУ „Св. Климент Охридски”.

Вярва, че изграждането на дълготрайни връзки между потребителите и брандовете е инвестиция в доверие със сигурна възвращаемост.

Много е лесно да бъдат открити доказателства на това твърдение. Предпочитанията на клиентите в България към търговските марки Белла, Фамилия, Томми, Леки, Народен, Орехите, Сачи и Перелик, потвърждават с пълна сила лоялността на потребителите към определен бранд.

Кирил Хаджидинев е член на УС на Българската Асоциация на Рекламодателите /БАР/.