Нашите лектори

Иван Илчев

Мениджър маркетинг и реклама, MAXEUROPE

Иван Илчев е отговорен за стратегическото маркетингово управление и лансирането на българския пазар на брандовете SPRINT, CHIPOLINO, SHOCKBLAZE, FERRINI, CAM, NEONATO и MAXBIKE.

Иван се гордее с предприетите маркетингови активности, свързани с българската марка за велосипеди SPRINT, които водят до подобряването на имиджа на бранда, въвеждането на италианската марка САМ в България, както и редица други проекти, които успешно реализира заедно със своя екип.

Иван Илчев има диплома по  маркетинг от университета в Утрехт, Холандия,  притежава МВА степен по същата специалност от  City University of Seattle и завършена магистратура в СУ „Св. Кл. Охридски”.

Иван Илчев е приел корпоративната социална отговорност в MAXEUROPE като мисия в името на безопасността на пътя. „Ползвай колана! Спасява живота” и „Безопасност за деца на път”, са националните кампании, които  широката общественост свързва с бранда за бебешки и детски продукти CHIPOLINO. Младите семейства с деца в България отлично познават всички продукти на CHIPOLINO, най-вече заради гарантираната им безопасност, удобство и практичност.

Иван Илчев е маркетинг мениджър с иновативно мислене, което превръща всеки продукт, създаден от холдинга в потребителско преживяване със запомнящи се и вдъхновяващи послания.

SPRINT  е първата марка в България, която развива посланието, че велосипедите са предпочитано екологично  и здравословно превозно средство за придвижване в градска среда. Иван с гордост споделя за една от последните социални инициативи на MAXEUROPE. Компанията изгради с доброволчески труд на своите служители велоалея от двете страни на Гребния канал в гр. Пловдив с обиколка над 5 км.

Дружеството има амбицията да създаде велопаркинги на общински терени на ключови места в Пловдив и София.

CHIPOLINO е член на Български Дарителски форум. MAXEUROPE е член на Общинска комисия – „Пловдив - град на велосипедиста 2020”.